Український венчурний фонд TA Venture, французький фонд Ventech і російський фонд KiteVentures спільно здійснили інвестицію у розмірі $5 млн у видавця соціальних ігор і додатків – російську компанію Pixonic.
Компанія Pixonic розробляє, видає, інвестує в додатки для соціальних мереж, а також готує промо-додатки для брендів. Розробники ігор, підключившись один раз до створеної компанією платформи PixAPI, можуть швидко випустити свою гру у різних соціальних мереж по всьому світу. З моменту своєї появи в 2009 р. Pixonic видала більше 30 застосувань для 17 студій з 7 країн в 9 соціальних мережах.
За словами Вікторії Тігіпко, інвестиція в Pixonic є перспективною, оскільки команда компанії має великий і успішний досвід у сфері електронної комерції і публікації соціальних ігор. Зокрема, засновники Pixonic брали участь у виданні більш ніж 50 ігор, а генеральний директор компанії Олена Масолова є співзасновником Darberry – одного з найуспішніших стартапів Росії, який всього через 4 місяці після запуску, в серпні 2010 року, був проданий американській компанії Groupon.
Як зазначають в Pixonic, інвестиції будуть спрямовані на розробку і публікацію нових ігор в соціальних мережах через власну платформу компанії PixAPI.
Раніше фонд TA Venture проінвестував в сервіс з онлайн-продажу квитків бюджетних авіакомпаній Bravoavia і семантичний перекладач Linguee.
Інвестиційний фонд «TA Venture» (www.taventure.com) з 2010 року інвестує в перспективні інтернет-проекти, фокусуючись на проектах в Україні, Росії і інших країнах СНД. Фонд також інвестує в аналогічні проекти в США і в Європі. Фонд оперує $20 млн первинного капітал.