Оксана Матвейчук, яка раніше керувала digital агенцією AdPro, перейшла на роботу в Український Медіа Холдинг (УМХ).
З 1 червня в холдингу запрацює новий підрозділ «УМХ Онлайн», що об’єднує три існуючі в компанії напрямки – інтернет-продажі, онлайн-маркетинг та розвиток продуктів. Оксана Матвейчук стала генеральним директором «УМХ Онлайн», і відповідатиме за оптимізацію продажів інтернет-реклами, запуск нових рекламних форматів і розвиток нових рекламних продуктів.
Нагадємо, що вчора стало відомо про перехід Оксани на роботу в УМХ, а її посаду – директора digital-агенції AdPro, яке входить до комунікаційної групи Aegis Media/GMG, обійняла Катерина Василенко.