Яндекс провів IPO на фондовій біржі NASDAQ і залучив завдяки цьому $1,3 млрд. Це ІРО стало другим за обсягами ІРО інтернет-компаній. Найбільше залучав лише Google в 2004 році – $1,67 млрд.
Завдяки великому попиту на акції Яндекса, компанія кілька днів тому підняла ціновий діапазон своїх акцій на 20%, і провела ІРО по верхній ціні – $25.
Вчора був перший день торгів акціями Яндекса на NASDAQ. Урочистий «Opening Bell» (традиційна щоденна процедура відкриття торгів) на NASDAQ здійснили засновники Яндекса – Аркадій Волож та Ілля Сегаловіч.
В перший день торгів ціна акцій Яндекса виросла до $38,85 (на 55%), завдяки чому капіталізація компанії склала $12,4 млрд. Це більше, ніж капіталізація LinkedIn ($8,9 млрд), який минулого тижня також провів успішне IPO.
В проспекті емісії, Яндекс повідомив, що кошти залучені від IPO планує витратити на розвиток інфраструктури, а також поглинання і інвестиції в технології, на залучення фахівців, купівлю компаній, профіль яких схожий з його.