Universal McCann провів 5-й етап свого міжнародного дослідження Wave, мета якого визначити рівень активності інтернет-користувачів в соціальних медіа у всьому світі. Цього року вперше в дослідження потрапила й Україна.
Яким чином проводилось дослідження:
– було відібрано 550 респондентів, репрезентативні за статтю і віком (16-54 роки)
– всі респонденти входять до онлайн-панелі компанії InMind
– онлайн-анкета заповнювалась самостійно користувачами
– респонденти – активні користувачі інтернету
Зверніть увагу на останній пункт – мова йде виключно про активних користувачів, які виходять в інтернет щодня або раз на 2 дні. Таких згідно дослідження – 35% людей у віці 16-54, що проживають в населених 50+ тис.
Презентація:
Уточнення:
– на слайдах, де не вказана назва конкретної країни або «все страны», всі цифри стосуються виключно України
– на Слайді №25 (про кількість профілів) мова йде про користувачів, які мають профілі в соціальних медіа
– «користувач форуму» чи «користувач мікроблогу» – людина яка читала форум/мікроблог, при цьому не обов‘язково була там зареєстрована