• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 17 Травня 2011

Передплатниками інтернет-версії «Деловой столицы» стали 105 людей

Tweet
Tweet

Передплатниками інтернет версії «Деловой столицы» стали 105 людейВ інтерв’ю виданню Медіабізнес головний редактор «Деловой столицы», Інна Ковтун, розповіла про те, як газета монетизує свою інтернет-версію.

Зокрема, повний доступ до онлайн-контенту видання оформили 105 людей, а до архіву газети – 46. За словами Ковтун, близько третини матеріалів на сайті – платні, водночас решта статей є вільними для перегляду.

«Результатами ми задоволені. Вперше за довгі роки існування сайту він почав приносити прибуток», – сказала Інна Ковтун. Вартість платного доступу до інтернет-версії газети на даний момент становить 15 гривень за місяць, та зменшується при передплаті на довший термін (квартал – 40 грн, півріччя – 80 грн, рік – 150 грн). Вартість доступу не лише до матеріалів, а й до архіву становить 29 грн на місяць.

Таким чином, максимальний дохід, який отримує видання від платного доступу, становить майже 3000 грн на місяць. Для одного з найвідоміших ділових видань країни ця сума є вкрай низькою, що може означати провал стратегії платного доступу на сайті «Деловой столицы».

Платний доступ до матеріалів «Деловой столицы» було запроваджено у липні 2010 року. Головною причиною переходу на платний доступ тоді було названо зниження доходів видання від продажів паперової версії тижневика.

Читати більше про: інна ковтун, газети, деловая столица, платний доступ

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На кожний долар цифрового доходу газети втрачають $13

    На кожний долар цифрового доходу газети втрачають $13

  • Google «помстився» бельгійським газетам

    Google «помстився» бельгійським газетам

  • The New York Times опублікувала на сайті архів газет за 70 років

    The New York Times опублікувала на сайті архів газет за 70 років

  • Сайт The New York Times стане платним

    Сайт The New York Times стане платним



  • Роман Шрайк

     Результат еще не так плох для такой странной идеи в наших широтах…

    • maksym

      є припущення, що більшість цих “передплатників” – це моніторингові компанії та прес-служби. Їх дешевше і зручніше підписатись на онлайн версію, ніж сканувати потім інфу

  • Анонімний

    краще б торгували посиланнями ;D 

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA