У Яндекс.Метриці з’явився новий інструмент для аналізу поведінки відвідувачів сайту – Вебвізор. З його допомогою власник ресурсу може побачити усі дії користувача на сайті, наче він дивився в його монітор.
Вебвізор дозволяє записувати і відтворювати у форматі відео рух мишки, прокрутку сторінок, кліки, виділення і копіювання тексту. Тепер користувачі Метрики можуть не лише отримувати статистичні звіти, але і спостерігати за поведінкою відвідувачів сайту. Це дозволяє оцінити зручність свого ресурсу, побачити помилки в його дизайні і структурі.
Вебвізор також показує звідки прийшла кожна людина, по якому пошуковому запиту, який у нього браузер. Для сайтів з великою відвідуваністю Вебвізор записує не більше тисячі візитів в день. Проглянути дії відвідувача може тільки власник ресурсу.
Яндекс придбав технологію Вебвізор в кінці минулого року. У Яндекс.Метриці Вебвізор надається безкоштовно. Поки новий інструмент доступний для рекламодавців Яндекс.Директа і Яндекс.Маркету з бюджетом не менше 1 000 гривен в місяць (без ПДВ) і для усіх, хто отримав запрошення.
Яндекс.Метрика – сервіс для оцінки відвіднуваності сайту, його ефективності і рекламних кампаній, що проводяться на ньому. Для аналізу поведінки відвідувачів Яндекс.Метрика пропонує також теплову карту посилань, карту кликів і карту шляхів по сайту.
Цікаво, чи будуть сайти вказувати в себе «Увага, ведеться відеоспостереження. Ми фіксуємо кожен ваш рух»?