Приватбанк отримав акредитацію від Центру сертифікації ключів Центрального засвідчувального органу для видачі електронних підписів українським підприємцям.
Акредитація буде дійсна протягом 5 років, і серед 16-ти акредитованих державою організацій Приватбанк є єдиним банком з-поміж них. Найбільш популярним способом використання електронного підпису є здача податкової звітності а також документів в інші органи державної влади.
Для того, щоб отримати таку можливість, потрібно купити ключ для елеткронного підпису, завантажити з сайту Податкової адміністрації програму для формування звітності, придбати ПЗ для накладання електронного підпису та зареєструвати свій ключ в податковій.
Приватбанк має намір дозволити своїм клієнтам здійснювати такі операції через свій інтернет-сервіс Приват24. Це означає, що підприємці зможуть здавати звітність та сплачувати податки через інтернет.
Оновлено: За словами Олександра Вітязя, керівника «Центру електронного бізнесу» Приватбанку, всі необхідні інтерфейси для роботи підприємців через Приват24 вже готові. Оплата податків і подача звітності відбуватиметься з Приват24. Наразі відбувається процес підключення системи до органів влади. Передбачається, що бухгалтеру підприємства взагалі не доведеться ходити в податкову. Підключитись до системи зможуть підприємстві всіх організаційних форм (в т.ч. приватні підприємці).