• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 18 Квітня 2011

Переможці інтернет-премії PROpeller Digital

Tweet
Tweet

Переможці інтернет премії PROpeller DigitalЦими вихідними в Ялті, в рамках YALTA Digital Forum, відбулась церемонія нагородження переможців третьої щорічної міжнародної інтернет-премії PROpeller Digital.

PROpeller Digital дає непогане розуміння процесів, які відбуваються зараз на інтернет-ринку України. Дивлячись на роботи переможців можна відчути куди рухається ринок.

За останній рік ринок точно виріс. Роботи стали дорослішими, про SMM почали говорити не лише «ухти, і нам би таке прикрутити», а й в контексті ROI для замовників. З‘явились цікаві роботи, що використовують інтегровані комунікації. Відчувається дорослішання мобільного маркетингу.

Деякий подив викликала організація конкурсу. З 42 робіт, що потрапили до шорт-ліста, 28 отримали призові місця. Зважаючи на те, що деякі роботи подавались одразу в кількох номінаціях, без приза майже ніхто не залишився.

Окремі номінації виявились взагалі провальними. Не знаю, в чому тут проблема – чи дійсно брак якісних робіт, чи погана робота організаторів премії. Але наявність в шорт-лісті в секції медійної реклами лише однієї роботи (яка ж зайняла єдине призове місце в цій номінації) наштовхує на сумніє думки.

Будемо чекати наступного року. Тоді, сподіваюсь, ми ще більше виростемо.


Переможці PROpeller Digital 2011

1. Вирусні форми (ролики, листівки і т.д.)

І. Продвижение фильма «Чужая» (СОХО)
ІІ. AXE премьера! (Grape)
ІІІ. Night guest (Дефа Интерактив)

2. Медійна реклама (банери)

ІІ. «Умный баннер» (Retail Страхование) (Retail Страхование) (UaMaster)

3.Веб-сайти (в т.ч.: комерційні, соціальні, промо-сайти – для реальних клієнтів)

І. Мужской словарь от Dove men (Grape)
ІІ. “Raise Your Wish” (Grey G2)
ІІІ. Ping Pong (Website)
ІІІ. Корпоративный сайт для ТМ «ОбJerky» (первые мясные снеки в Украине) (Ok Internet)

4. Номінація «Інформаційно-сервісні проекти»

Спеціальний диплом «За розвиток ринку»: Счетчик украинских пользователей Facebook (Skykillers)

5. Виртуальні промо-інструменти

І. Мультфільм «Полис Удачи» (Agima)
ІІІ. «Кот и кролик» (TDI Promoevent)

6. Комплексна онлайн-кампанія (з використанням не менше 2-х різних інтрументів: сайти, блоги, спільноти, ігри, вірусне відео, e-mail і т.д.)

І. МТС Бонус (Be Digitall)
ІІ. RED QUEST (Grape)
ІІІ. «Маркетинговые дрожжи» (TDI Promoevent)

7. Інноваційні рішення (які не входять до жодної з вище вказаних номінацій)
І. Х-фактор Онлайн (Want More)
І. Промо-сайт Renault Megane LE Sport “Drive the change! (Adpro)
ІІ. Что скажет президент (PR Квадрат)
ІІІ. Социальная сеть”СвітМам” для бренда Huggies (NEWSTRATEGIES GROUP)

Спеціальний диплом  Атомные БлогТуры (Редкая марка)

8. Мобільна кампанія  (використання wap-сайтів, ігор, відео, рінгтонів, «вірусів» для мобільних телефонів табо смартфонів і т.п.)

III. Серия медиа-книг (Articul Media)

9. Некомерційні проекти (гуманітарні і соціальні, культурні, екологія, інтертеймент)

ІІ. Do you want me?(Grape)
ІІІ. Никто не забыт? (Аврора)

10. Контекстна реклама

І. Гастроэнтерологи онлайн (Цифирь)
ІІІ. Контекст для магазина настольных игр (Skykillers)

11. Social media marketing (робота з блогами і социальними мережами)

І. «Ешь рыбу». Брендированное сообщество ТМ   «Flagman» (Prodigi)
ІІ. Герой социальных медиа (GRAPE)
ІІ. Clearasil идет на контакт (GRAPE)
ІІІ. Reima – клуб молодых родителей (СОХО)

12. Online & mobile games (брендування онлайн-ігор для інтернету та мобільних телефонів)

ІІ. «Маркетинговые войны» игра-поздравление маркетологов с 23 февраля (PR Квадрат)

13. Інтернет-відео (брендовані мініфільми, мультфільми, homevideo і т.п.)

І. 7 историй Infiniti G (GRAPE)

Гран-прі: VGNC showreel-пианино (VGNC)

Читати більше про: PROpeller Digital

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Провідні українські цифрові агенції відмовились брати участь у фестивалі PROpeller Digital

    Провідні українські цифрові агенції відмовились брати участь у фестивалі PROpeller Digital

  • Переможці інтернет-премії PROpeller Digital

    Переможці інтернет-премії PROpeller Digital

  • Опубліковано шорт-ліст інтернет-премії PROpeller Digital

    Опубліковано шорт-ліст інтернет-премії PROpeller Digital

  • Розпочатий прийом робіт на PROpeller Digital – 2013

    Розпочатий прийом робіт на PROpeller Digital – 2013



  • Serhiy Kolesnyk

    Гран-прі за шоу-ріл?! Цікаво, цікаво.

    • maksym

      угу, я б сказав, “спорний момєнт”.
      Я б цього року не давав гран-прі

  • Vasyl

    Цікаво, а скільки протрималася реклама настольних ігор в контексті?

  • Eugen Shevchenko

    Слушайте, вот оно спорно дальше некуда. Я не думаю, что наша работа в медийке сильней того, что было в шорт-листе, но осталось без наград. С другой стороны, наш внутренний фаворит в номинации контекстная реклама даже не вошел в шорт-лист.

    Давайте воспринимать как есть, критиковать не вижу смысла. Пропеллер отдельно, Эффи отдельно.

    • maksym

      Жень, ну тобі гріх нарікати. За підсумками PROpeller Digital виявилось, що в нас єдина агенція, яка робить класні банери – uamaster :)

      • Eugen Shevchenko

        Я вообще-то рассчитывал на призовые места в номинации “контекстная реклама”, и ничего не получил. Так что имею полное аморальное право возмущаться :)))

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA