Компанія Amazon стала найбільшим рекламодавцем Google – про це свідчать дані, опубліковані виданням MediaPost.
Зокрема, за останній квартал 2010 року Amazon витратив $51 млн. на контекстну рекламу в пошуку Google, що робить його найбільшим рекламодавцем з бюджетом понад $200 млн. на рік. До десятки найбільших також увійшли компанії AT&T, Expedia, Ebay, Sprint та інші.
Більшість з найбільших рекламодавців Google – фінансові, туристичні, телеком- та e-commerce компанії, що, на думку аналітиків, є цілком закономірно. Ринки цих галузей є досить конкурентними, і успіх великою мірою залежить від вдалих рекламних кампаній.
Як виявилось, рекламний бізнес Google є досить диверсифікованим – доходи від Amazon, наприклад, становлять всього 1% від загального доходу з пошукової реклами, який складає $23 млрд.