• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Сущук · 12 Квітня 2011

Mashable – соціальне медіа про соціальні медіа

Tweet
Tweet

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Mashable – це блог про інтернет-новини, започаткований Пітом Кешмором в 2005 році. Тоді Піту було лише 19 років, і його ідея полягала в створенні новинарного сайту про соціальні медіа. Нині Mashable збирає більше 40 мільйонів переглядів щомісяця, посідає третє місце в рейтингу блогів за версією Technorati і висвітлює все, що стосується соціальних медіа, а також онлайн-бізнесу, веб-розробки, мобільних та інформаційних технологій загалом. Над блогом працює команда із 40 людей.

Головна перевага Mashable – це, звісно, контент. Але ще однією важливою складовою шаленого успіху є робота з соціальними медіа. Представництво блогу присутнє майже у всіх популярних соціальних мережах і сервісах.

Твітер-екаунт Піта Кешмора під ніком @mashable було створено чотири роки тому, і за цей час він встиг зібрати понад 2,2 мільйони фоловерів. Щодня в ньому публікуються біля 30 записів, кожен з яких містить заголовок і посилання на новину на сайті. Вони є достатньо короткими, тому фоловери @mashable активно їх ретвітять і завжди мають можливість додати власний невеликий коментар. Цей обліковий запис входить в сотню найпопулярніх твітер-екаунтів (за версією Twitaholic) в мережі.

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Оскільки спектр тем, що висвітлює Mashable, достатньо великий, не всі зацікавлені відслідковувати всі новини, що з’являються на сайті. Тому у Mashable є спеціалізовані твітер-екаунти, присвячені кожному з розділів – Веб-дизайн та розробка (@mashdevdesign), стартапи (@mashstartups), новини Apple (@mashableapple), бізнес (@mashbusiness), ЗМІ (@mashablemedia), відео (@mashablevideo), соціальні медіа (@mashsocialmedia), мобільні новини (@mashablemobile), технології (@mashabletech) та робота (@mashablejobs). Загальна кількість фоловерів по спеціалізованих екаунтах складає 207 тисяч.

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Окрім того, екаунт @mashable має 23 списки (lists). Це, наприклад, список облікових записів працівників компанії, список професіоналів в галузі соцмедіа, список людей та організацій, що пишуть про використання соціальні медіа для покращення життя. Всі ці списки можуть слугувати якісним пулом контактів для всіх, чия робота повязана з соціальними медіа.

Mashable присутній і в Facebook. Так само як і в Twitter, блогу присвячено основну сторінку і декілька спеціалізованих під кожен розділ. Кількість людей, які є читачами Mashable (тобто лайкнули відповідну сторінку) сягає 470 тисяч людей, усіх інших – приблизно 93 тисячі. В той час як сторінки окремих розділів більше присвячені рентрансляції новин, модератори основної сторінки намагаються взаємодіяти з читачами, часто задаючи їм питання і спонукаючи на обговорення. Через це ретрансляція новин на основній сторінці здійснюється через відповідний  розділ News.

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Головна сторінка Mashable у Facebook пропонує також додаток YouTube, в якому можна знайти не тільки відео з екаунту компанії в YouTube, але й інші цікаві відео на тематику інтернет-бізнесу та соціальних медіа. Для трансляції в режимі наживо подій Mashable та заходів, які висвітлюються журналістами блогу, використовується LiveStream, а записи з твітер-екаунту @mashable дублюються у розділі Twitter. Всі ці розділи реалізовані через окремі додатки.

Оскільки Mashable активно закликає всіх охочих пропонувати свої новини до публікації, зробити це можна не лише через форму на сайті, але й через відповідний додаток Submit News на Facebook-сторінці.

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Mashable розуміє, що інтернет-аудиторія не обмежується лише мережами Twitter та Facebook, через що проводить експансію й на інших платформах. Тому компанія має профіль в Google і мікроблог в Google Buzz, створила і підтримує групу в соціальній мережі професіоналів LinkedIn, веде екаунт в сервісі StumbleUpon. Хоча сайт Mashable.com вважається блогом, компанія створила ще один блог на платформі tumblr, який має власний домен mashablehq.com і містить інформацію, що переважно стосується роботи працівників офісу в Нью-Йорку.

Не пропустила Mashable і контентоспеціалізовані соціальні мережі – є в них екаунти й на YouTube, Vimeo, Flickr і навіть DailyBooth. Не дивлячись на велику кількість сайтів, Піту Кешмору та його команді вдається пропонувати унікальний контент на кожній окремій платформі.

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Mashable також спонукає свою величезну спільноту читачів до офлайн-зустрічей, чому сприяють окремі сторінки на сервісах організації зустрічей Meetup, Plancast, Eventbrite. Це не лише самостійні зустрічі читачів, але й щорічні або разові конференції та заходи (Mashable Awards, Social Media Day, зустрічі вихідного дня і та інші). Для ЗМІ дуже важливо вміти збирати в офлайні своїх читачів, оскільки це сприяє їх об’єднанню навколо медіа.

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Скріншот сторінки Mashable в сервісі MeetUp

Але експансія Mashable не закінчується інтернет-сайтами. Наразі існує зручне розширення для браузеру Google Chrome, який робить читання новин більш комфортним, програма для Mac, а також додаток для сервісів Yahoo. Також існують мобільні клієнти для смартфонів та планшетів на базі Android та iOS (окремо для iPhone та iPad) і мобільна версія сайту для всіх інших кишенькових пристроїв.

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Mashable   соціальне медіа про соціальні медіа

Компанія має амбітні плани на майбутнє. Так, найближчим часом Mashable збирається представити badges – спеціальні бейджі для активних користувачів. Ця ідея не нова і активно використовується в Huffington Post та сервісах геолокації. Також планується перетворити комплекс соціальних кнопок для поширення новин в одну єдину кнопку “Share”, при натисканні якої з’являтиметься невеличке віконце з можливістю вибору набору соціальних мереж, в яких ви б хотіли поділитися новиною.

Але головним нововведенням на Mashable невдовзі стане новий сервіс Mashable Follow, який наразі знаходиться на стадії закритого бета-тестування. Оскільки блог став висвітлювати занадто великий спектр новин, команда вирішила оптимізувати веб-ресурс таким чином, щоб читач міг бачити на блозі лише те, що його має зацікавити. Сервіс Mashable Follow  дозволить користувачу «фоловити» лише окремі розділи, і в такий спосіб бачити через свій обліковий запис на сайті лише обрані новини. Подробиці розвитку проекту вже висвітлюються на відповідних сторінках Facebook та Twitter, і цілком можливо, що Mashable Follow стане новим трендом в Інтернеті, яким скористаються й інші сайти.

Почитати інші матеріали “Школи соціальних медіа для журналістів” можна за цим посиланням.

Читати більше про: Mashable, Піт Кешмор

Максим Сущук
Аналітик соціальних медіа, інтернет-журналіст

Максим Сущук на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Одне з найпопулярніших в світі видань назвало Тіну Кароль, Потапа і Настю стартаперами

    Одне з найпопулярніших в світі видань назвало Тіну Кароль, Потапа і Настю стартаперами

  • Куди дивляться люди у старих і нових профілях Facebook і Twitter

    Куди дивляться люди у старих і нових профілях Facebook і Twitter

  • Yahoo! дає можливість заробити стороннім розробникам + Конкурс

    Yahoo! дає можливість заробити стороннім розробникам + Конкурс



  • Едм

    Google Buzz компанією використовується подібно Твітеру – одне питальне речення і посилання на новину.

  • Алексей

    Максим, дуже цікава інформація. Головне пізнавальна)))) Є правда одне прохання,перенести можливість лайкнути і твітнути пост під сам пост. Просто читаю зараз IPad, бокової панельки з ними взагалі не видно. Втрачаєш BUZZ!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA