Український холдинг KP Media планує повернути свій портал bigmir.net на перші позиції серед конкурентів. Про це в інтервю Медіабізнесу розповів Віталій Гордуз, новий гендиректор холдингу.
За словами Гордуза, повернення Бігміра на перше місце, як це було раніше – одне з першочергових завдань холдингу. Компанія планує зосередити свою увагу саме на інтернеті – планів щодо запуску нових друкованих проектів немає. Зокрема, до Євро-2012 готується спецпроект для спортивного розділу на порталі bigmir.net.
Гордуз також поділився деякими даними щодо рекламних надходжень. Зокрема, за його словами, щотижневик Корреспондент та сайт korrespondent.net приносять приблизно однакові доходи, але динаміка росту доходів від сайту більша, ніж від журналу. Частка цих двох проектів в загальній структурі доходів холдингу є досить значною.
На даний момент Bigmir.net з добовою аудиторією понад 300 тис. відвідувачів посідає третє місце за популярністю серед порталів України, поступаючись Ukr.net (500 тис.) та I.ua (450-500 тис.). На початку квітня стало відомо про продаж KP Media Петру Порошенку та Українському Медіа Холдингу. Наприкінці березня генеральним директором холдингу було призначено Віталія Гордуза.