Після завершення угоди з придбання Петром Порошенком та Українським Медіа Холдингом компанії Джеда Сандена KP Media, на українському інтернет-ринку з‘явиться новий лідер.
Станом на сьогоднішній день перша 4-ка українських інтернет-холдингів за унікальною українською аудиторією виглядає ось так (дані Бігміра + наші припущення):
1. УКР.НЕТ: денна унікальна українська аудиторія 800 тис. – 1 млн.
2. УМХ: 600-800 тис.
3. Allegro&RIA Group: 500-700 тис.
4. BIGMIR-Internet (інтернет-підрозділ KP Media): 400-500 тис.
Після злиття УМХ і KP Media, новостворений холдинг за охопленням ймовірно стане лідером в Уанеті. Інтернет-активи Порошенка наразі можна ігнорувати. Сайт 5-го каналу має відвідуваність на рівні 10-15 тис. відвідувачів на день.
ТОП-5 найпопулярніших активів нового холдингу:
I.ua: близько 600 тис. відвідувачів щодня (з них українських – 400 тис.)
Bigmir.net: 400 тис. (250 тис.)
Korrespondent.net: 200 тис. (150 тис.)
Football.ua: 250 тис. (150 тис.)
KP.ua: 150 тис. (100 тис.)