Рекламодавці соціальної мережі Вконтакте відтепер отримали можливість націлювати свої рекламні оголошення за двома новими параметрами.
Перший з них – це таргетинг по браузерах та платформах. Це означає, що рекламодавець може обрати показ своїх оголошень лише для користувачів певної платформи або браузеру, наприклад iPad або Google Chrome. Другою новою опцією став таргетинг за регіонами країни – рекламодавці зможуть показувати свої оголошення лише у визначених ними регіонах, або ж навпаки, вимкнути показ реклами для тієї чи іншої області. Таргетинг доступний для регіонів України, Росії та інших країн.
Наприкінці 2010 року стало відомо, що Вконтакте не продовжила контракт з компанією Медіа плюс, яка близько двох років володіла ексклюзивними правами на продаж банерної реклами в соціальній мережі. Тоді було оголошено, що Вконтакте відмовиться від банерів на користь контекстної реклами.
Цей крок був закономірним – доходи Вконтакте після запуску можливості таргетингу виросли втричі, і восени 2010 року приносили $1,5 млн. щомісяця.