Укртелеком, один з найбільших телекомунікаційних провайдерів України, провів тендер на рекламні послуги з рекордною за останні роки сумою в 40 млн. грн.
Востаннє компанія виділяла великі кошти на рекламу у докризовому 2007 році: тоді 47 млн. грн. отримала агенція «Адепп» і 39 млн. грн – «Інтер-реклама». Цьогорічним переможцем тендеру, як пише Дело з посиланням на Вісник державних закупівель, стало рекламне агентство «Лінія 12. Е.Т.С.».
Голова Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник вважає, що перемога Лінії 12 – цілком заслужена, оскільки агенція вже тривалий час веде співробітництво з Укртелекомом.
11 березня 2011 року був підписаний договір купівлі-продажу Укртелекому компанії «ЕСУ», яка є дочірньою компанією австрійського консорціуму EPIC. Вартість угоди становила 10,575 млрд грн. Щоправда, згодом у ЗМІ з’явилися повідомлення про раптову зміну акціонерів Укртелекому.