Український сервіс групових покупок SuperDeal за перший рік своєї роботи здійснив 80 тис. замовлень. Про це повідомила директор компанії Катерина Микула.
SuperDeal з‘явився на українському ринку в березні 2010 року завдяки інвестиціям з боку eVentures Capital Partners. Другим інвестором, який приєднався до проекту в червні 2010 року, є Vivex Invest. Директор Vivex Invest Андрій Гончар повідомив, що їм зараз належить 30% SuperDeal.
Станом на сьогодні сервіс присутній у всіх містах мільйонниках України та Сімферополі. SuperDeal щодня пропонує одну угоду в Києві та раз на два дні в кожному з регіонів. Протягом року SuperDeal здійснив 700 акцій, з них 240 у Києві.
За інформацією директора з маркетингу компанії Валентина Гончарова, за рік на порталі зареєструвалось 250 тис. користувачів, на email адреси яких здійснюється розсилка нових пропозицій. Щоденна відвідуваність сайту складає 15-20 тис. користувачів.
Валентин також повідомив, що з 15 тис. користувачів, які здійснювали покупки в SuperDeal, 70% робили це більше одного разу.
Найпопулярнішим методом оплати на сьогодні є оплата карткою через інтернет (56%), через платіжні термінали (22%), банки (16%).
Найбільшу частку в доходах компанії від продажу купонів складає сектор «Красота і здоров‘я» (30%). Далій йдуть «Кафе-бари-ресторани» – 22%. Кожна 8-ма зароблена компанією гривня прийшла завдяки соляріям, а кожна 16-та – послугам епіляції.
В компанії SuperDeal вважають, що їхня частка на українському ринку групових покупок складає близько 20%. При цьому загалом на ринку існує 17 гравців, з них 4 великих – SuperDeal, Покупон, Дарбері/Groupon, Город24.