Агенція Piper Jaffray в рамках проведеного дослідження встановила, що близько 70% людей, які придбали другу модель планшету iPad від Apple – нові клієнти компанії.
За підрахунками агенції, Apple продала близько 400-500 тис. iPad 2 за перші вихідні, коли новинка з’явилася в американських магазинах. Минулого року, згідно офіційних даних, Apple продала 300 тис. iPad за перші вихідні. Найближчим часом компанія має оприлюднити статистику продаж другої версії свого планшету.
Окрім того, серед опитаних Piper Jaffray покупців iPad 2, 51% виявилися користувачами Mac, 49% – ПК, 65% – iPhone і 24% – Kindle. Лише 6% опитаних планують читати книги на новому iPad.
Новинка була презентована Стівом Джобсом на конференції в Сан-Франциско 2 березня 2011 року.