• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 23 Лютого 2011

На Prom.ua з’явились відгуки про компанії

Tweet
Tweet

На Prom.ua зявились відгуки про компанії

Український портал Prom.ua запустив систему відгуків користувачів, які вони можуть залишити на сторінці кожної з компаній, представлених у каталозі.

Публікація відгуків проходить через систему модерації. Позитивні коментарі підтверджуються через e-mail адресу, а негативні – за допомогою коду, надісланого в SMS-повідомленні. Користувач, коли пише негативний коментар, повинен буде вказати і номер свого мобільного – коментар публікується лише після введення ним коду, отриманого через SMS. Після того, як коментар опубліковано на сайті, компанія отримає сповіщення про новий відгук щодо своєї роботи.

Компанії можуть надіслати скаргу на відгук – в такому разі модератор зв’язується з тим, хто його залишив, та уточнює деталі замовлення (чек, номер замовлення, дата), яке клієнт здійснив у цій компанії. Якщо вони підтвердяться, то відгук залишиться на сайті. Поки що невідомо, наскільки популярною буде нова система скарг, але вона точно частково вирішить проблему “скарг від конкурентів”.

Prom.ua – це український бізнес-портал, на якому компанії можуть публікувати корисну інформацію про себе та свої послуги. На даний момент в каталозі сайту – понад 118 тис компаній, середньодобова аудиторія проекту – 150 тис відвідувачів. У січні 2011 року Prom.ua підписав ексклюзивну угоду з агенцією Admixer щодо продажу реклами на сайті.

Читати більше про: prom.ua, відгуки, портали

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Американські компанії заплатять $350 тис штрафу за фейкові відгуки в інтернеті

    Американські компанії заплатять $350 тис штрафу за фейкові відгуки в інтернеті

  • Bigmir.net перетворився на ЗМІ

    Bigmir.net перетворився на ЗМІ

  • В Україні запустили «соціальну мережу для жінок»

    В Україні запустили «соціальну мережу для жінок»

  • Як торгові центри в інтернеті формують довіру покупців в мережі

    Як торгові центри в інтернеті формують довіру покупців в мережі



  • Ant

    Очередной клон finance.ua

    • maksym

      це жарт такий?

  • Oleg Romanovsky

    З написаного не зрозуміло що до sms, хто кому відправляє код. Людина, що хоче опублікувати негативний відгук відправляє sms, чи їй на телефон приходить код підтвердження публікації, щоб підтвердити, що це реальна особа, а не анонімус?

    • maksym

      Користувач, коли пише негативний коментар, повинен буде вказати і номер свого мобільного – коментар публікується лише після введення ним коду, отриманого через SMS

      • Oleg Romanovsky

        Дякую за пояснення і переформулювання в тексті, так більш зрозуміло.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA