Український портал Prom.ua запустив систему відгуків користувачів, які вони можуть залишити на сторінці кожної з компаній, представлених у каталозі.
Публікація відгуків проходить через систему модерації. Позитивні коментарі підтверджуються через e-mail адресу, а негативні – за допомогою коду, надісланого в SMS-повідомленні. Користувач, коли пише негативний коментар, повинен буде вказати і номер свого мобільного – коментар публікується лише після введення ним коду, отриманого через SMS. Після того, як коментар опубліковано на сайті, компанія отримає сповіщення про новий відгук щодо своєї роботи.
Компанії можуть надіслати скаргу на відгук – в такому разі модератор зв’язується з тим, хто його залишив, та уточнює деталі замовлення (чек, номер замовлення, дата), яке клієнт здійснив у цій компанії. Якщо вони підтвердяться, то відгук залишиться на сайті. Поки що невідомо, наскільки популярною буде нова система скарг, але вона точно частково вирішить проблему “скарг від конкурентів”.
Prom.ua – це український бізнес-портал, на якому компанії можуть публікувати корисну інформацію про себе та свої послуги. На даний момент в каталозі сайту – понад 118 тис компаній, середньодобова аудиторія проекту – 150 тис відвідувачів. У січні 2011 року Prom.ua підписав ексклюзивну угоду з агенцією Admixer щодо продажу реклами на сайті.