• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 11 Лютого 2011

Ключові працівники покинули Brainberry і утворили нову агенцію Aimbulance

Tweet
Tweet

Ключові працівники покинули Brainberry і утворили нову агенцію AimbulanceКлючові працівники української агенції Brainberry покинули компанію та утворили нову агенцію під назвою Aimbulance.

Як повідомив колишній керівник Brainberry, Роман Гавриш, причиною розпаду компанії стали різні погляди на ведення бізнесу. В результаті суперечок Brainberry покинули 28 людей, серед яких, окрім Гавриша – Володимир Пашковський, Віктор Дубровін, Володимир Смірнов, Андрій Бойко, Олександр Прохоренко та інші. Команда Aimbulance володіє 75% нової компанії, власниками 25% є партнер – Valars Group.

Ключові працівники покинули Brainberry і утворили нову агенцію Aimbulance

Нова агенція, яку вони створили, буде займатися комплексним digital-маркетингом. До Aimbulance перейшли також кілька тепер уже колишніх клієнтів Brainberry – Johnie Walker, Captain Morgan, TUI, McDonalds, Whiskas, Pepsi, Pedigree. За словами Романа Гавриша, він продав свою 10%-частку в Brainberry за 1 гривню.

Директором Brainberry став Ігор Потієвський, який раніше займав посаду медіа-директора. З колишньої команди в Brainberry залишилось 14 людей, і компанія планує й надалі надавати ті ж послуги, що і раніше.

Читати більше про: Aimbulance, Brainberry, агенції, Роман Гавриш

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • ВРК склала рейтинг українських digital-агенцій

    ВРК склала рейтинг українських digital-агенцій

  • 4 українські компанії увійшли в десятку найбільш ефективних креативних агенцій світу

    4 українські компанії увійшли в десятку найбільш ефективних креативних агенцій світу

  • Роман Гавриш став головою UDAC, а Дмитро Грушевський – виконавчим директором

    Роман Гавриш став головою UDAC, а Дмитро Грушевський – виконавчим директором

  • Рейтинг українських інтернет медіа-агенцій в 2012 році

    Рейтинг українських інтернет медіа-агенцій в 2012 році



  • Serhiy Kolesnyk

    “Nice” job, guys http://ua.adme.ru/mcdonalds153090/est-talant-nakruti-klientu-botov-57155/#comment_826905

    • maksym

      угу, зараз їм дістанеться від конкурентів

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA