Ключові працівники української агенції Brainberry покинули компанію та утворили нову агенцію під назвою Aimbulance.
Як повідомив колишній керівник Brainberry, Роман Гавриш, причиною розпаду компанії стали різні погляди на ведення бізнесу. В результаті суперечок Brainberry покинули 28 людей, серед яких, окрім Гавриша – Володимир Пашковський, Віктор Дубровін, Володимир Смірнов, Андрій Бойко, Олександр Прохоренко та інші. Команда Aimbulance володіє 75% нової компанії, власниками 25% є партнер – Valars Group.
Нова агенція, яку вони створили, буде займатися комплексним digital-маркетингом. До Aimbulance перейшли також кілька тепер уже колишніх клієнтів Brainberry – Johnie Walker, Captain Morgan, TUI, McDonalds, Whiskas, Pepsi, Pedigree. За словами Романа Гавриша, він продав свою 10%-частку в Brainberry за 1 гривню.
Директором Brainberry став Ігор Потієвський, який раніше займав посаду медіа-директора. З колишньої команди в Brainberry залишилось 14 людей, і компанія планує й надалі надавати ті ж послуги, що і раніше.