• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 3 Лютого 2011

Одну з найпопулярніших українських казуальних ігор «Магнітні кульки» перенесли на Facebook

Tweet
Tweet

Українська компанія Alternative Vision Entertainment, розробник казуальної гри «Магнітні кульки», закінчила перенесення гри на Facebook. До цього «Магнітні кульки» були доступні користувачам соціальної мережі Вконтакте (понад півмільйона завантажень), і стала хітом соцмережі «Одноклассники» (майже 3 мільйони завантажень).

Дмитро Галяк, розробник з Alternative Vision Entertainment, розповів в коментарі для watcher.com.ua, що API для додатків на Facebook виявився менш зручним, ніж Вконтакте чи на Однокласниках. При цьому функціонал, який пропонує соціальна мережа, набагато менший. Разом з тим, за словами Дмитра, етап узгодження додатків у Facebook значно простіший, ніж в інших соцмережах, що стимулює сторонніх розробників працювати з цією соцмережею.

Одну з найпопулярніших українських казуальних ігор «Магнітні кульки» перенесли на Facebook

Активність завантаження «Магнітних кульок» на Facebook поки що значно поступається Одноклассникам і Вконтакте. Дмитро Ліховий, керуючий партнер Alternative Vision Entertainment, пояснює це трьома причинами. По-перше, величезна кількість ігор, у порівнянні із «пострадянськими» соціальними мережами. По-друге, складнощі пошуку ігор через каталог. По-третє, дещо інші принципи соціалізації: вирішальною у Facebook є ініціатива та лояльність користувачів, а не патерналістичність рекламних кампаній.

На відміну від Однокласників та Вконтакте, у Facebook є можливість використовувати власну систему платежів, що дає розробникам можливість бути більш гнучкими у фінансових схемах. Хоча до літа Facebook планує примусово перевести всі ігри на власну платіжну систему.

Також, за словами Дмитра Галяка, привабливою «фішкою» у Facebook є можливість розміщувати зовнішню рекламу, що реалізовано також у Вконтакте, але заборонено в Однокласниках. Для розробника це можливість рекламувати свої сторонні проекти, в тому числі, й неінтегровані у соціальні мережі.

Alternative Vision Entertainment є розробником броузерних ігор та додатків до соціальних мереж. Найбільш відомою броузерною грою AVE є «Іштвар: Війна Братів». Найбільш популярним додатком до соціальних мереж – «Магнітні (Магічні) кульки».

Про те, як розвивається ринок онлайн-ігор, читайте також в нашому огляді.

Читати більше про: Alternative Vision Entertainment, Facebook, ігри, Дмитро Галяк, Дмитро Ліховий, Магнітні кульки

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Grusha

    Все простое – гениально : )

    • maksym

      ага, гра класична

  • автоинструктор

    Опачки давненько я на Facebook не заходил :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA