Українська компанія Alternative Vision Entertainment, розробник казуальної гри «Магнітні кульки», закінчила перенесення гри на Facebook. До цього «Магнітні кульки» були доступні користувачам соціальної мережі Вконтакте (понад півмільйона завантажень), і стала хітом соцмережі «Одноклассники» (майже 3 мільйони завантажень).
Дмитро Галяк, розробник з Alternative Vision Entertainment, розповів в коментарі для watcher.com.ua, що API для додатків на Facebook виявився менш зручним, ніж Вконтакте чи на Однокласниках. При цьому функціонал, який пропонує соціальна мережа, набагато менший. Разом з тим, за словами Дмитра, етап узгодження додатків у Facebook значно простіший, ніж в інших соцмережах, що стимулює сторонніх розробників працювати з цією соцмережею.
Активність завантаження «Магнітних кульок» на Facebook поки що значно поступається Одноклассникам і Вконтакте. Дмитро Ліховий, керуючий партнер Alternative Vision Entertainment, пояснює це трьома причинами. По-перше, величезна кількість ігор, у порівнянні із «пострадянськими» соціальними мережами. По-друге, складнощі пошуку ігор через каталог. По-третє, дещо інші принципи соціалізації: вирішальною у Facebook є ініціатива та лояльність користувачів, а не патерналістичність рекламних кампаній.
На відміну від Однокласників та Вконтакте, у Facebook є можливість використовувати власну систему платежів, що дає розробникам можливість бути більш гнучкими у фінансових схемах. Хоча до літа Facebook планує примусово перевести всі ігри на власну платіжну систему.
Також, за словами Дмитра Галяка, привабливою «фішкою» у Facebook є можливість розміщувати зовнішню рекламу, що реалізовано також у Вконтакте, але заборонено в Однокласниках. Для розробника це можливість рекламувати свої сторонні проекти, в тому числі, й неінтегровані у соціальні мережі.
Alternative Vision Entertainment є розробником броузерних ігор та додатків до соціальних мереж. Найбільш відомою броузерною грою AVE є «Іштвар: Війна Братів». Найбільш популярним додатком до соціальних мереж – «Магнітні (Магічні) кульки».
Про те, як розвивається ринок онлайн-ігор, читайте також в нашому огляді.