Яндекс приймає картки
Рекламодавці в Яндекс.Директі та Яндекс.Маркеті отримали можливість сплачувати свої рекламні кампанії за допомогою пластикових карток. На даний момент підтримуються Visa і MasterCard, а також картки Приватбанку — Cirrus Maestro і VISA Electron, комісія при цьому не стягується.
Здійснити оплату можна в інтерфейсі Директа або Маркета. Окрім карток, приймається оплата через Webmoney та банківські перекази.
Groupon заплатив $3 млн за 30-секундний рекламний ролик
Сервіс групових знижок Groupon покаже 30-секундний рекламний ролик під час Super Bowl – фінального матчу сеозну Американської футбольної ліги. За відео Groupon заплатив близько $3 млн.
При цьому компанія змогла викупити ефірний час практично в останній момент: раніше розміщення на Super Bowl не входило в її плани. Проте нещодавно Groupon все-таки вирішив провести рекламну кампанію, і тільки після того, як інший рекламодавець відмовився від свого розміщення, компанії надали ефірний час для рекламного ролика.
Microsoft інтегрувала Facebook з Live Messenger
Компанія Microsoft оголосила про інтеграцію свого ІМ-клієнта Live Messenger з найбільшою в світі соціальною мережею Facebook. Відтепер користувачі Live Messenger, які зареєстровані і на Facebook, можуть спілкуватися зі своїми друзями з соціалки прямо через програму.
Окрім того, обмін повідомленнями можна здійснювати не лише через ІМ-клієнт: з 15 лютого будуть доступні також iPhone-додаток та онлайн-чат в поштовому сервісі Hotmail.
life:) прийшов на Вконтакте
Український мобільний оператор life:) відкрив свою офіційну групу в соціальній мережі Вконтакте, про це в своєму твітері повідомив телеком-блогер Сергій Гіпш. Групу можна знайти за цією адресою vkontakte.ru/club22538139.
Минулого місяця Вконтакте запустив ще одну можливість для компаній бути присутніми в соціальній мережі – за допомогою так званих публічних сторінок.
Російський iPhone кращий за оригінал
Ну і останнє повідомлення дайджеста, сподіваємось, підніме вам настрій. Сьогодні з’явилася “новина” про те, що російський смартфон, аналог популярного iPhone від Apple, був презентований президенту РФ, Дмитру Мєдвєдєву. Голова корпорації Ростехнологии при цьому відзначив, що апарат набагато потужніший за iPhone 4. Завдяки чому росіяни планують виграти “технологічну війну”, читайте тут.