Компанія Яндекс оголосила про запуск нового виду реклами – розміщення інформації в довіднику підприємств для Яндекс.Карт.
Суть пропозиції полягає в розміщенні на картах Яндекса інформації про компанію у вигляді виділеної точки з додатковою інформацією та посиланням на сайт. Окрім того, дані про компанію будуть показані в пошукових результатах за релевантними запитами.
В Яндексі вважають, що пріоритетне розміщення, або геореклама, вигідне в першу чергу для мікробізнесу, який конкурує в межах одного району або навіть вулиці. Контекстна реклама в інтернеті для власників таких підприємств може бути нерентабельною, а розміщення геореклами, навпаки, дозволить залучити нових клієнтів.
На даний момент рекламу можна замовити через партнерів Яндекса або напряму на сайті компанії. Ця опція доступна лише для рекламодавців із Росії. Розміщення терміном на три місяці для Москви, наприклад, буде коштувати 9450 рублів ($317).