Компанія Demand Media, яка займається створенням контенту, провела публічне розміщення акцій (IPO), в ході якого кожна акція компанії була оцінена у $17.
Demand Media змогла продати на 19% більше акцій, а ціна у $17 виявилася більшою, ніж очікувалося. Таким чином, оціночна вартість компанії становить $1,5 млрд.
Це робить Demand Media однією з найбільших контент-ферм у світі. Щодня сотні учасників цієї мережі створюють близько 7000 матеріалів на різноманітну тематику. Така кількість контенту одразу залучає багато пошукового трафіку, що дозволяє Demand Media отримувати прибутки з показу реклами.
Зовсім нещодавно – у грудні 2010 року Yahoo придбала ще одного потужного гравця на цьому ринку, Associated Content, збільшивши таким чином кількість своїх сторінок в інтернеті на 20 млн, або на 10%.