• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Колесник · 20 Січня 2011

Фейл Facebook аплікації Vega Telecom

Tweet
Tweet

Перед Новим Роком компанія Vega Telecom стала “спонсором віртуального снігу”.

Для цього створили флеш-гру, гратись в яку хочеться секунд 30, не більше. Що ми дізнаємось про особливі якості бренду з гри? Чи цікаво нам буде хоча б дізнатись більше про послуги компанії?

Фейл Facebook аплікації Vega Telecom

Як виявилось, ця гра є лише аперитивом, до головної розваги — аплікації Vega Snow on Facebook, яка мала б використовувати чудесні можливості соціальних мереж для вірусного поширення. Гра використовує доступ до ваших друзів — їх перелік відображається внизу аплікації.
Фейл Facebook аплікації Vega Telecom

А тепер увага, ми наближаємось до головної “фішки” цієї аплікації — жбурляння снігової кулі в друга. Це відбувається тільки в нашій уяві, бо в аплікації жбурлянням є клацання мишкою на одному з друзів. Про це йдеться в повідомленні:

Фейл Facebook аплікації Vega Telecom

Всі в захопленні від такого чудесного інтерактиву! Мені захотілося клацнути принаймні (але не більше) одного разу.

Як можна зробити краще? Давайте міркувати:

  1. Vega Telecom надає послуги швидкісного доступу до Інтернету через DSL та FTTB в багатьох містах України. Треба якимось чином інтегрувати послуги в у флеш-гру.
  2. Гравець задає швидкість кульці, утримуючі клавішу мишки. Якщо вдається відпустити клавішу в момент максимального значення, тоді кулька стає “Вега кулькою” з відповідним оформленням і летить із швидкістю “10 мегабіт/сек”.
  3. Якщо людина протягом гри зможе жбурнути 3-5-10 таких кульок, тоді вона отримує знижку (перший місяць, безкоштовно підключення або що).

Ідей на цю тему можна розвивати ще багато.

Тепер розглянемо як можна було краще інтегрувати цю аплікацію в соціальні мережі.

  1. Звуження переліку друзів: треба вибрати тільки тих, хто живе в Україні.
  2. Створити 2-х персонажів: Діда Мороза та Снігурку. У цих персонажів обличчя замінюються обличчями ваших друзів. Є технології, які дозволяють визначати і вирізати обличчя із фотографії профілю.
    1. Якщо це здається занадто складним, то робимо так: Дід мороз у санчатах возить мішечки з подарунками для друзів. На мішечку написано ім’я друга.
  3. Гравець кидає сніжками у персонажів.
  4. Коли він потрапляє у персонажа, то другові відправляється повідомлення “Друг Іван влучив у вас вега-кулькою. І дарує вам на Новий Рік 10% знижки на підключення до Вега Телеком. Час дії знижки до 31.12.2010. Заходьте на <посилання>. Якщо хочете подарувати такі знижки своїм друзям, грайте …”.

Клієнти, замовляйте купуйте цікаві розважальні проекти, в яких ваш бренд не тільки висить логотипом (якомога більшим, звісно), а й присутній в ідеї гри!

Читати більше про: Facebook, SMM, Vega Telecom, реклама

Сергій Колесник
займається інтерактивними проектами в компанії One2Action Interactive

Сергій Колесник на зв'язку

Блог автора Twitter

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • maksym

    А є якісь цікаві приклади українських аплікацій?

    • Yaroslav Korets

      Максим, у нас есть новогодний кейс приложения для ФБ. Результаты скромные, но весьма интересные. Обещаю, что пришлю вам кейс на следующей неделе.

      • maksym

        ок! буду чекати

        • Serhiy Kolesnyk

          Кейс відправили?

  • Yaroslav Azhnyuk

    ці саркастичні пости про фейли реально дістали. Якщо вже пишете про чиїсь помилки – пишіть гідно і з аналітичним підходом, а судження типу “А тепер увага, ми наближаємось до головної “фішки” цієї аплікації” краще залишити для кухонних розмов.

    Сергію, раз ви так критикуєте, то мабуть гарно розбираєтесь у тому, як робити класні додатки для фейсбуку. Написали би краще статтю – “10 найкращих механік для брендованого фейсбук-додатку” – впевнений, користі з неї було би більше і вам і всім читачам.

    • maksym

      тільки не кажи, що це ваш клієнт. Чи таки ваш?

    • Serhiy Kolesnyk

      Що мені вам сказати , Ярославе. У вас (не персонально, а у компанії) є доступ до клієнт, але немає фантазії.

      Пригадую навесні 2008р. Табаско проводило тіпа тендер на найкращі ідеї з розвитку інтерактивного проекту для ТМ “Кіта”. Це після того як їхня спроба запустити виключно мобільну (і дуже глючну і з поганеньким інтерфейсом) версію порталу провалились. Як виявилось, ніхто не збирався насправді давати такий жирний контакт “лівим” компаніям. Це був збір ідей для власного дитяти Prodigi.

  • Alex Logvinov

    дайте ссылку на игру плз

    • Serhiy Kolesnyk

      Поставив посилання у статтю. http://apps.facebook.com/vega-snow/app

    • Serhiy Kolesnyk

      http://watcher.com.ua/wp-content/uploads/Vega-Snow-on-Facebook_1295622000560.png

  • Yaroslav Korets

    пост конечно же не объективный, т.к. автору не известен не бюджет ни результаты компании. Стоимость такого приложения не более $2к и если оно собрало хотя бы 5 тыс контактов, то это уже не фейл, каким бы простым и скучным не было приложение.

    • Serhiy Kolesnyk

      Так скільки воно зібрало? Якщо у вас є точні цифри — напишіть. Якщо є точні цифри по збільшенню продажів — напишіть.

      • Yaroslav Korets

        У меня нет никаких данных по этому кейсу т.к. я не имею к нему никакого отношения. Я лишь высказал мнение что не знаю результатом давать оценку некорректно. Вы могли сказать что был плохой креатив, и здесь я соглашусь, но не называть фейлом.

        • Serhiy Kolesnyk

          Рейтинг показує тільк перші 20ть. Показником успішності, не маючи інших даних, я б назвав, рейтинг “пострадал от снежков”. Цей рейтинг означає скільки людей з-посеред друзів також взяли участь у грі. Так от їх в середньому буде близько 1-2.

  • Анонімний

    А в чому “фейл”?

    • Serhiy Kolesnyk

      А ви “грали” ? Сподобалось? Кинули сніговою кулькою хоча б в 2-х друзів?

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA