I.UA та Bigmir.net прийняли рішення об‘єднати свої рекламні можливості в спільному пакеті, повідомляє інтернет-агенція Мі-6.
Рекламодавці зможуть розміщуватись в пакеті «Синергія», який передбачає таргетинг на унікальних користувачів обидвох порталів. Очевидно, що для великих рекламодавців новий пакет може бути цікавим, оскільки покриває більшу аудиторію, та виключає лишні повтори банерів.
За даними компанії Gemius, загальна унікальна аудиторія двох порталів складає 3,77 млн. користувачів, що охоплює 34,44% від усієї аудиторії українських користувачів.
Технічне розміщення банерів здійснюються за допомогою рекламної системи AdRiver. Прайсова вартість реклами – 18 грн. за тисячу показів.
Раніше Бігмір мав з компанією Мета аналогічний спільний рекламний пакет з такою ж назвою «Синергія», але з 2011 року його перестали продавати.