Gemius запускає розширену панель
Компанія Gemius-Ukraine оголосила про свої плани щодо запуску розширеної панелі для модернізації свого дослідження інтернет-аудиторії України gemiusAudience. Gemius планує використати так званий Fusion-метод, коли в дослідженні використовується як традиційна cookie-панель, так і software-панель, що залучає встановлене на ПК додаткове програмне забезпечення.
Це дозволить вимірювати аудиторію і на тих сайтах, які не використовують Gemius (Google або Вікіпедія, наприклад), а також давати більш точні результати в порівнянні зі стандартною панеллю. На даний момент в останній беруть участь понад 50 тисяч онлайн-респондентів.
Google розпізнаватиме рекламу
Нова версія програми Goggles для смартфонів отримала можливість розпізнавання офлайнової реклами. Якщо раніше мобільний додаток умів розшифровувати штрих-коди та QR-картинки, то відтепер він автоматично може розпізнати рекламні принти та показати рекламований товар.
Завантажити додаток можна тут або на Android Market.
Яндекс змінив правила роботи з рекламодавцями
Директор компанії UAmaster Євген Шевченко повідомив, що компанія Яндекс оновила рекламні договори на 2011 рік для свого сервісу контекстної реклами Яндекс.Директ. Ймовірно, це було зроблено на основі аналізу розвитку ринку контекстної реклами за минулий рік. Станом на 1 січня знижки для дилерів знизилися до базового рівня, незалежно від того, якими були їх успіхи у 2010 році. Окрім того, Яндекс змінив правила щодо набору агентських знижок.
Почалася підготовка до ІМУ-2011
Розпочалася підготовка до цьогорічної конференції “Інтернет-Маркетинг в Україні”. Програма конференції розрахована на 2 дні – один для рекламодавців, а ще один – для спеціалістів агентств та майданчиків. Очікується, що на ІМУ-2011 буде два зала, в одному проходитимуть доповіді, а в іншому – майстер-класи. Орієнтовна дата конференції – 19-20 травня 2011 року.