Соціальна мережа Вконтакте оголосила про запуск нового типу сторінок – так звані “публічні сторінки” для брендів та компаній. Про це РІА Новости повідомив керівник прес-служби Вконтакте, Владислав Циплухін.
Публічні сторінки, на відміну від груп, дають компаніям та організаціям більше можливостей для взаємодії з аудиторією, на відміну від груп. Зокрема, вони поділені на рубрики, такі як “компанія, організація, або сайт”, “невелика компанія”, “відома особистість або колектив”, “товар або продукція”, що дає власникам відповідних брендів більш точно визначити тип своєї сторінки на Вконтакте. Користувачі зможуть уподобати таку сторінку, просто натиснувши на кнопку “Мне нравится”. У майбутньому перелік сторінок, які сподобались користувачу, буде показано у його профілі Вконтакте.
Загалом, функціонал “публічних сторінок” Вконтакте нагадує функціонал сторінок для компаній на Facebook, За словами Циплухіна, першими, хто скористався новинкою, стали Сбербанк та РІА Новости. На даний момент створити публічні сторінки Вконтакте можуть лише партнери соціальної мережі.
Оновлення: функціонал для створення публічних сторінок доступний тут.