• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Ярослав Федорак · 29 Грудня 2010

5 порад людям, які хочуть розміщувати огляди своїх продуктів у блогах

Tweet
Tweet

5 порад людям, які хочуть розміщувати огляди своїх продуктів у блогахПлатні огляди компаній, їхніх продуктів або сервісів у блогах – один із популярних сьогодні методів просування в інтернеті. Чимало компаній по замовчуванню включають таку опцію в свої SMM бюджети. Українські компанії теж освоюють для себе цю нішу.

Блогери, в свою чергу, намагаються зробити таку співпрацю максимально результативною та взаємовигідною – адже на їхні плечі лягає нелегке завдання: з одного боку не перетворити блог на бібліотеку відверто рекламних матеріалів, які традиційно негативно сприймаються відвідувачами, а з іншого – бути дійсно корисним для рекламодавця, щоб той зміг відчути реальний ефект від співпраці і звертався до блогера в майбутньому.

Маючи певний досвід роботи з платними оглядами в рамках власного блога, я хотів би поділитися деякими найбільш дієвими, але на жаль, не завжди очевидними практиками, які дозволять перетворити спонсорські публікації на по-справжньому ефективний інструмент просування, який не лише підвищує рейтинг рекламодавця, але й всупереч стереотипам збільшує привабливість блога для читачів.

Огляд у блозі – це не традиційний прес-реліз

Ваше завдання – зацікавити читача. А інформація у прес-релізі хоч і приємна для власника компанії, зазвичай не має нічого спільного із реальним інтересом чи користю для споживача.

Тому спробуйте зосередитись не на собі (своїй компанії), а на людині, яка це читатиме. Ознайомтесь з іншими публікаціями на блозі, де збираєтесь розміщувати огляд. Знайдіть найбільш резонансні з них і проаналізуйте, що саме привабило читачів до цих записів. Що ви можете розповісти про свій продукт чи пов’язані з ним послуги таким чином, щоб це захотілося прочитати не тільки вашому директору?

А якщо не можете – сміливо ігноруйте продукт і пишіть на цікаву для читача тему, навіть якщо вона стосується вашої компанії лише дотично. Повірте, віддача від такої статті для вашої організації буде більшою, ніж віддача від нецікавої і некорисної публікації – зате про ваш «коханий» продукт.

Якщо автор блога готовий взятися за написання вашого огляду – скористайтеся цією чудовою можливістю

Найчастіше блогери погоджуються опублікувати написаний вами текст (прес-реліз?) як спонсорський огляд. Але іноді вони пропонують опцію написання тексту огляду за вас. І якщо вам випала така нагода – обов’язково нею скористайтеся!

Блогер не лише краще знає інтереси своєї аудиторії та вміє доносити інформацію у найпривабливішому для неї вигляді, але й часто розуміється на статтейному стилі куди краще, ніж замовник реклами. Адже написання статей у блог – це його робота або приємне хобі!

І до речі, читачі приходять на блог саме для того, щоб читати публікації автора. Не варто позбавляти їх такої можливості. Та й стилістика написаного вами матеріалу може суттєво відрізнятись від стилістики автора, що кинеться в очі.

Нейтральна публікація з елементами адекватного аналізу (а можливо, навіть критикою) принесе вашому бренду більші дивіденди, ніж тошнотливі дифірамби

Оскільки ви не зірка і не на сцені – то й перехвалювати себе не варто. І тим більше не варто просити блогера написати про вас позитивний відгук. Ви платите гроші за можливість донести інформацію, а не за брехню! З цієї ж причини ніколи не просіть у блогера замовчати той факт, що огляд платний. Повірте, негативу від цього буде куди більше, ніж позитиву!

Публікуючи огляд у блозі ви наближаєтесь до читачів (тих, хто сприймає інформацію про вас і ймовірно захоче продовжити комунікацію з вашим брендом) настільки близько, наскільки це взагалі можливо. Це майже як спілкуватися з ними віч-на-віч. Це не рекламне повідомлення по телебаченню, де ви ніколи не отримаєте зворотній зв’язок.

Відмовтесь від опції вимкнення коментарів, навіть якщо блог таку пропонує

Якщо ви боїтесь зворотнього зв’язку або критики – краще взагалі відмовтесь від розміщення публікацій у блогах – адже ви втрачаєте найцінніше – можливість розмови з потенційним клієнтом. Більшість компаній ще не звикли до того, що клієнт ні з того, ні з сього може почати відповідати, запитувати чи що найгірше – критикувати або навіть звинувачувати їх.

В блогах клієнти стають повноцінними учасниками комунікації, які не лише слухають, але й реагують, відповідають чи критикують. І не дивно, що деякі компанії можуть почувати себе некомфортно. Але це один з дієвих механізмів по перетворенню потенційних клієнтів на лояльних прихильників бренду, які потім самі розносять ваше рекламне повідомлення краще, ніж будь-який медіа-засіб.

Ви платите не за розміщення рекламного повідомлення, а за доступ до спільноти

Кожен блог, якщо він успішний (а ви ж хочете розміщувати інформацію не в блогах-лузерах) – є об‘єднанням людей з якимись спільними інтересами. І цей інтерес збирає їх на сторінці конкретного блогу. Це може бути як блоз, що має безпосереднє відношення до вашого продукту/послуги, так і блог зовсім іншої тематики. Але найважливіше – це наявність спільноти навколо нього. Ця спільнота розділяє цінності автора блога.

Це накладає на вас певні обмеження. Ефективним буде тільки те повідомлення, яке відповідає інтересам аудиторії. А тому реклама семінарів про Форекс не завжди буде успішною в блозі для вагітних мам, чи просування біологічно активних добавок у блозі вегетаріанців.

Можливо, пройде трохи часу, перш ніж компанії до кінця усвідомлять відмінності роботи з оглядами у блогах. Але вже зараз найактивніші з них починають освоювати нові методи комунікації, серед яких соціальні мережі, твіттер та багато-багато інших. Основна їхня відмінність – орієнтація на розмову, а не на «донесення рекламного повідомлення». І деякі компанії вже навчилися розмовляти.

А ваша?

Читати більше про: SMM, Блоги, реклама

Ярослав Федорак
Редактор, активний блогер та учасник конференцій на тему управління та сучасних медіа. Автор двох тематичних проектів: "Українська блогосфера" та блога "Вивчаємо Flash та ActionScript разом".

Ярослав Федорак на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Viber представив 4 формати медійної реклами

    Viber представив 4 формати медійної реклами



  • volos_86

    Що Ви вважаєте блогом лузером?

    • maksym

      по моєму, в тексті Ярослава йдеться про те, що блоги-лузери, це ті, які не збирають навколо себе аудиторію

    • Jarofed

      В даному випадку очевидно, що блог-лузер – це протилежність успішному блогу. А останній, як відзначив Максим – це той, який здатен зібрати навколо себе тематичну (не випадкову) аудиторію.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA