У січні 2010 року Google запустив так звану click-to-call рекламу в своїй мережі Adwords для мобільних користувачів. Кілька днів тому з’явилися перші дані про її високу успішність серед рекламодавців.
Зокрема, мережа ресторанів на Гавайських островах отримала 800% зростання показника ROI (return on investments, віддача від вкладень в рекламу), 40%-зростання кількості дзвінків та 540%-зростання кількості кліків (CTR) після запуску такої рекламної кампанії на Adwords. Так як працює цей тип оголошень?
Google дозволяє рекламодавцям створювати спеціальні рекламні кампанії, орієнтовані на мобільних користувачів. Для цього в оголошення, яке буде показано першим в результатах пошуку, можна включити не лише посилання на свій сайт, а й номер телефону. Власники мобільних телефонів з вбудованими браузерами зможуть просто подзвонити на цей номер при кліку на рекламу. Що важливо – кліки на номер телефону коштуватимуть для рекламодавця стільки ж, як і кліки на посилання.
Ось як це виглядає в реальності:
Окрім того, під час показу такої реклами враховуються такий фактор, як місцеположення абонента. Google використовує GPS, щоб показати користувачам номери телефонів локального бізнесу – наприклад, у випадку з ресторанами, людина побачить в оголошенні Adwords номер найближчого до нього ресторану з мережі закладів.