Українська соціальна мережа Connect.ua втратила від 40% до 50% аудиторії після суттєвої зміни дизайну та концепції сайту, яка відбулася на початку грудня 2010 року.
Як свідчить статистика відвідуваності проекту від Bigmir.net, наприкінці листопада на Connect.ua щодня заходили 70-80 тис. унікальних відвідувачів. Після урізання функціоналу та зміни дизайну соціальної мережі відвідуваність впала до 40-50 тис. осіб на добу.
Як повідомляв Сергій Коркін, засновник Connect.ua, перезапуск сайту пов’язаний з бажанням команди змінити позиціонування проекту та підготувати його до масштабного просування. В ході цих змін було прийнято рішення замінити або видалити 80% функцій колишнього Connect.ua.
9 грудня через оновлення дизайну сайт не працював взагалі, а після того, як користувачі побачили оновлений сайт, на адміністрацію посипалася критика та прохання повернути старий вигляд соціалки. Після двох тижнів розробники все-таки погодились на це і повернули старий Connect.ua – зараз на сайті паралельно працюють дві версії дизайну.
Окрім того, Connect.ua з нового року сайт продаватиме рекламу самостійно, і використовуватиме для цього систему AdRiver замість Google Doubleclick for Publishers. Разом з відділом прямих продажів Connect.ua, рекламу на сайті продаватиме сейл-хаус FISH.