Попередні прогнози щодо доходів Facebook в 2010 році в розмірі $1,5 млрд. виявились хибними. За даними агенції Bloomberg, дохід за підсумками року становитиме значно більшу суму – близько $2 млрд.
У 2009 році доходи Facebook від продажу реклами становили близько $700-800 млн, тому очікувалося, що цього року вони подвояться. Насправді доходи ростуть ще швидше: компанія змогла залучити як відомих та потужних рекламодавців (Coca-Cola, Adidas, JP Morgan Chase та ін.), так і невеликий бізнес, для якого відносно дешева таргетована реклама на Facebook є хорошим інструментом маркетингу.
За обсягом показаної медійної реклами Facebook обігнав Yahoo та Google, і зараз щомісяця на сайті соціальної мережі здійснюється близько 100 млрд показів рекламних оголошень.
На даний момент капіталізація Facebook на позабіржовому ринку перевищує $43 млрд.