13 грудня на засіданні уряду була схвалена Концепція розвитку електронного урядування в Україні на період до 2015 року. Концепція реалізовуватиметься у три етапи.
До 2012 року будуть розроблені нормативно-правова та нормативно-технічна бази, необхідні для надання адміністративних послуг в електронному вигляді. Також будуть створені єдині, гармонізовані з міжнародними, стандарти взаємодії суб’єктів електронного урядування та єдина загальнодержавна система електронного документообігу.
На цьому ж етапі органи державної влади та місцевого самоврядування почнуть надавати послуги громадянам у електронному вигляді. Зокрема, через інтернет буде можливо зареєструвати суб’єкт господарювання, подати звітність, тощо.
До 2014 року в електронній формі надаватимуться послуги в усіх сферах суспільного життя. На третьому етапі, який триватиме до 2015 року, передбачається створити єдину інформаційно-телекомунікаційну інфраструктуру органів державної влади та місцевого самоврядування.
Розробку Концепції свого часу ініціював, організаційно та фінансово підтримав Міжнародний фонд “Відродження”.