Google оприлюднив свій щорічний огляд запитів, які робили українці в цій пошуковій системі протягом 2010 року.
Google має практику публікувати наприкінці кожного року дані так званого Google Zeitgeist (нім. – Дух часу) – перелік найпопулярніших пошукових запитів, який наочно показує, що люди шукають та які питання їх турбують.
Цього року люди значно менше почали шукати щоб такого «скачати». В 2009 році це був запит №1 в Україні, а цього року він навіть не потрапив до ТОП-10:
Цікаво також подивитись як змінювалась динаміка запитів, які найшвидше зростали цього року. До ТОП-10 потрапила соціальна мережа Facebook, якої минулого рокув топових запитах взагалі не було:
Українці менше шукали політиків. В 2009 році серед ТОП-10 людей було аж 4 політика. В цьому році – один. Азаров.
Подією року став «Казантип». Очікувано до ТОП-10 подій ввійшов й податковий кодекс.
Завдяки спекотному літу вентилятори стали №1 товаром, який шукали українці в інтернеті. Єдиний бренд, присутній в ТОП-10 – iPhone
Google також дав можливість побачити, які запитання цікавлять українців. Виявилось, що інтернет-меми примушували українців шукати відповідь в інтернеті – «чому ленін гриб», «путін краб», а «медведев шмель» і «що таке ололо». Разом з тим, питання, які турбували людей вічно, й далі залишаються актуальними – «чому я дура», «чому чоловіки зраджують», а «коти мурчать»:
Що шукали українці за версією Яндекса можна почитати тут.