Український сервіс групових знижок Город24 залучився підтримкою європейського інвестора – компанії Rebate Networks. Стартап отримає $2 млн інвестицій протягом двох років.
Город24 було запущено у травні цього року. Сервіс пропонує користувачам знижки від 50% на різноманітні послуги – відвідування салонів краси, ресторанів, розважальних заходів – за умови, що купон придбає певна кількість людей. Це стандартна схема роботи сервісів групових знижок, які стали популярними цього року в Україні.
З отриманням інвестицій від Rebate Networks Город24 також отримав можливість долучитися до партнерської мережі цієї компанії у Європі. Максим Скляренко, директор з маркетингу Город24, повідомив Watcher.com.ua, що відтепер стартап може використовувати напрацювання та досвід Rebate Networks, яка присутня у 29 країнах світу.
Rebate Networks – активно розвиває сервіси групових знижок в регіонах, де відсутній Groupon. Компанія активно працює в Південній Азії та Східній Європі. Найімовірніше, стратегія Rebate Networks полягає в продажі всієї мережі якомусь одному великому інвестору.
Станом на 1 грудня Город24 має понад 150 тисяч користувачів, а щомісячна аудиторія сайту – 600 тис відвідувачів. Прямими конкурентами проекту є аналогічні сервіси групових знижок – Покупон та Darberry.