• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 1 Грудня 2010

Знаменитості покидають соціальні медіа заради благодійності

Tweet
Tweet

Знаменитості покидають соціальні медіа заради благодійності

Леді Ґаґа, Джастін Тімберлейк, та інші світові зірки припинять оновлювати свої сторінки в соціальних мережах у підтримку благодійного проекту Keep a Child Alive (“Допоможіть дітям вижити”).

Проект був організований відомою співачкою Алісією Кіс до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, який відзначається сьогодні, 1 грудня. Тишина у профілях світових зірок повинна початися сьогодні: вони опублікують свої останні повідомлення, відеозвернення та прохання до фанатів, після чого не будуть оновлювати сторінки. Мовчанка триватиме доти, допоки не буде зібрано 1 мільйон доларів на потреби благодійного фонду, який перерахує кошти на боротьбу зі СНІДом у Африці та Індії. Після цього зірки знову повернуться в соціальні мережі.

Знаменитості покидають соціальні медіа заради благодійності

Таким чином вони стимулюватимуть своїх прихильників якнайшвидше зібрати потрібну суму, щоб мовчанка припинилася. В однієї лише Леді Ґаґи понад 24 млн прихильників на Facebook та понад 7 млн фоловерів у Twitter. Зважаючи на це, очікується, що потрібна сума буде зібрана досить швидко. Адже якщо хоча б половина фанатів знаменитостей перекаже по $1 у фонд Keep a Child Alive, то сума зборів виявиться більшою, ніж 1 млн доларів.

Читати більше про: благодійність, Леді Ґаґа, соціальні медіа

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Цукерберг з дружиною жертвують $3 млрд на пошук «ліків від усіх дитячих хвороб»

    Цукерберг з дружиною жертвують $3 млрд на пошук «ліків від усіх дитячих хвороб»

  • В Києві запустився благодійний eBay: продай зайве, а гроші віддай на благодійність

    В Києві запустився благодійний eBay: продай зайве, а гроші віддай на благодійність

  • В Україні з’явилася благодійна інтернет-платформа для допомоги армії

    В Україні з’явилася благодійна інтернет-платформа для допомоги армії

  • Хто допомагає українській армії? Інфографіка Приватбанку

    Хто допомагає українській армії? Інфографіка Приватбанку



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA