В час, коли реклам та інформаційного шуму навколо стає забагато, нові рекламні промо можуть легко загубитись серед сотень таких самих. Тому компанії готові піти на все, аби забезпечити своєму відео велику кількість переглядів – наприклад, зробити підробку.
Liquid Mountaineering
Навесні цього року в інтернеті поширювалося відео, присвячене новому виду спорту – “біганню по воді”. Вчені придумали спеціальний вид взуття, за допомогою якого можна буквально бігати по воді досить таки тривалий час. Репортаж вийшов настільки якісним і документальним, що багато хто і не підозрював про його фейковість.
The Man in the Jacket
Дівчина з Австралії захоплено розповідає про те, як познайомилась з хорошим хлопцем в одному з кафе. Він залишив свій піджак, і вона хотіла б його повернути йому і зустрітись знову.
Насправді за цією зворушливою історією сховалась реклама нової лінії чоловічого одягу.
Megawoosh
Ще одне цікаве відео, на якому хлопець з’їжджає з великої гірки, і приземляється в маленький басейн за кілька десятків метрів від спуску. Це відео, звісно, одразу викликало сумніви щодо своєї справжньості. Після того, як стало відомо, що це фейкове промо нового продукту Microsoft, сумніви розвіялись.
Bike Hero
Натхненний грою Guitar Hero, велосипедист виробляє те саме, що і її герой, їдучи по нічному місту за заздалегідь складеним маршрутом. Творцем несправжнього відео стала агенція Droga5, яка таким чином зробила промо собі та своїм дизайнерам.
Proposal In Central Park
Наостанок – одне зі свіжих відео, яке було створено місяць тому.
Це відео швидко набирає популярності. І хоча в описі до відео сказано, що це реальне відео, зняте виключно на iPhone’и, в це слабо віриться. У відео є кілька суттєвих нестиковок, які засвідчують, що відео було постановочним.
За матеріалами SocialTimes