Український Forbes вийде з онлайн-версією
В інтерв”ю Медіабізнесу генеральний директор холдингу УМХ, Тетяна Єфименко, повідомила про те, що український Forbes буде мати і онлайн-версію. За її словами, ймовірність запуску сайту видання становить 99%, хоча в першу чергу увагу буде приділено саме друкованій версії журналу.
Як відомо, перший номер українського Forbes вийде в березні 2011 року. З 1 грудня 2010 року головним редактором журналу стане Володимир Федорін, який до того був заступником головного редактора російського Forbes. Запуск Forbes в Україні став можливий завдяки покупці ліцензії на видання Українським Медіа Холдингом.
Понад 250 млн людей щодня заходять на Facebook
Засновник та керівник соціальної мережі Facebook, Марк Цукерберг, під час конференції Web 2.0 Summit поділився деякими даними щодо успішності сайту. За його словами, щодня на Facebook заходить більше половини зареєстрованих користувачів – тобто понад 250 млн (при зареєстрованих 550 млн) людей. Цукерберг також відзначив, що оновлені Групи стали одним з найуспішніших проектів компанії за популярністю та ростом.
Дослідницька компанія Webroot презентувала цікаві дані щодо використання Facebook та інших соціальних мереж на робочому місці жителів США та Великобританії. Виявилось, що у 81% опитаних працівників існують певні правила доступу в інтернет на робочих місцях. Половина опитаних сказала, що соціальні мережі в них заблоковані, якщо детальніше, то 39% працівників не мають доступу до Facebook, 30% – до Twitter, і 27% – до Youtube. В опитуванні взяли участь 1000 людей з двох країн.
Сайт СТБ увійшов до топ-25 Бігміра завдяки Х-Фактору
Сайт телеканалу СТБ увійшов до топ-25 українських сайтів за рейтингом Bigmir)net. 14 листопада відвідуваність ресурсу перевищила 100 тисяч людей за добу. Таким чином, протягом останніх двох місяців сайт утримує лідерство в розділі рейтингу “Телеканали”.
Однією з головних причин такого росту стала популярність талант-шоу СТБ, для яких у вересні 2010 року було запущено окремі проекти, які тісно інтегровані з соціальними сервісами, а також дозволяли відвідувачам (наприклад, на сайті Х-Фактора) отримати шанс на участь у телешоу. Не зважаючи на те, що частина функціоналу цих порталів ще знаходиться на стадії розробки, відвідуваність основного сайту за два місяці виросла у 5 разів.
Microsoft запустила ігровий портал
Компанія Microsoft запустила портал Game Hub, який об”єднує користувачів онлайн-ігор з можливістю інтеграції їх профілів у соціальних мережах. Для створення ігрового порталу Microsoft оновила сайти MSN Games, Bing та Live Messenger – тепер користувачі можуть авторизуватись через Facebook Connect або Live ID і слідкувати за ігровою активністю друзів, запрошувати їх на спільні ігрові сесії, а також переглядати статистику.