• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 12 листопадаа 2010

Дефляція на українському ринку інтернет-реклами

Tweet
Tweet

2010 року вартість тисячі рекламних контактів (CPT, cost per thousand) зросла у всіх традиційних медіа в Україні. Найпомітніший ріст (+32,8%) – на телебаченні. Інтернет став єдиним медіа, де CPT у порівнянні з 2009 роком знизився.

Відповідне дослідження опублікувала «Телекритика» (дослідження проводила агенція AMM/Vizeum Ukraine). Окрім телебачення CPT збільшився в пресі (+16,4% для газет та +13,1% для журналів), у зовнішній рекламі (+16,1%) та на радіо (+5,1%). Показник медійної (банерної) інтернет-реклами знизився на 12,5%.

Незважаючи на суттєве зростання CPT на телебаченні, в абсолютному вираженні найдорожчим ЗМІ залишається преса. Тисяча контактів у журналах наразі коштує 49,8 грн (без урахування ПДВ), в газетах – 29,8 грн.

Третім за вартістю тисячі контактів є радіо (10,3 грн), четвертим – телебачення (9,3 грн).

Найдешевшими рекламоносіями залишаються інтернет (7 грн) та аутдор (3,6 грн).

Дефляція на українському ринку інтернет реклами

Очевидно, в багатьох може викликати здивування 7 грн. за тисячу показів в інтернеті, оскільки це, як «середня температура по лікарні». Адже CPT в соцмережах може на порядок бути нижчим, ніж на спеціалізованих сайтах. Але загальна тенденція до зниження ціни реклами все ж прослідковується.

Наприклад, керівник Яндекс-Україна, Сергій Петренко, пояснив в коментарі Watcher.com.ua наявність дефляції швидким зростанням проникнення інтернету в Україні. З вересня 2009 по вересень 2010, за даними Gemius, аудиторія Уанету збільшилася на 38%. Росте не лише кількість користувачів, а й їх активність в мережі. Водночас, темп приходу рекламодавців і залучення рекламних грошей до Уанету не встигає за збільшенням аудиторії. Вартість рекламних пакетів залишилася приблизно тією ж самою, а ось аудиторія Уанету значно розширилася; логічно, що ефективний CPT зменшився.

Читати більше про: CPT, інтернет реклама, дефляція, ціна контакту

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Кожна третя банерна реклама в уанеті адаптована під смартфон

    Кожна третя банерна реклама в уанеті адаптована під смартфон

  • Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

    Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%

  • Ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2015 році зріс на 27%

    Ринок медійної інтернет-реклами в Україні в 2015 році зріс на 27%

  • Складено англо-український словник інтернет-реклами

    Складено англо-український словник інтернет-реклами



  • Ekaterina Kachan

    Почему АММ Визеум считает, что в Интернете средний СРТ 7 грн??? Это только в том случае, если планы будут состоять из Одноклассников, Мамбы, Мейла, Вконтакте. Да и то после скидок… Но, пожалуй, 98 % планов включают и другие, более дорогие и аффинитивные сайты

    • maksym

      так, рахувати СРТ загалом по інтернету – не дуже коректно

      • Ekaterina Kachan

        Безусловно, но практически все медиа-планы, в которые включены стандартные форматы, имеют СРТ 15-20 грн после скидок

        • maksym

          ну значить в них перекос в бік соцмереж. У Вконтакте при нормальних обсягах можна розміщатись по 7 грн. :)

          • Ekaterina Kachan

            Дело не в перекосе, а в некорректной подаче информации. Речь ведь не идет о минимальном СРТ – тогда бы он был в И-нете на уровне 4 грн.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA