2010 року вартість тисячі рекламних контактів (CPT, cost per thousand) зросла у всіх традиційних медіа в Україні. Найпомітніший ріст (+32,8%) – на телебаченні. Інтернет став єдиним медіа, де CPT у порівнянні з 2009 роком знизився.
Відповідне дослідження опублікувала «Телекритика» (дослідження проводила агенція AMM/Vizeum Ukraine). Окрім телебачення CPT збільшився в пресі (+16,4% для газет та +13,1% для журналів), у зовнішній рекламі (+16,1%) та на радіо (+5,1%). Показник медійної (банерної) інтернет-реклами знизився на 12,5%.
Незважаючи на суттєве зростання CPT на телебаченні, в абсолютному вираженні найдорожчим ЗМІ залишається преса. Тисяча контактів у журналах наразі коштує 49,8 грн (без урахування ПДВ), в газетах – 29,8 грн.
Третім за вартістю тисячі контактів є радіо (10,3 грн), четвертим – телебачення (9,3 грн).
Найдешевшими рекламоносіями залишаються інтернет (7 грн) та аутдор (3,6 грн).
Очевидно, в багатьох може викликати здивування 7 грн. за тисячу показів в інтернеті, оскільки це, як «середня температура по лікарні». Адже CPT в соцмережах може на порядок бути нижчим, ніж на спеціалізованих сайтах. Але загальна тенденція до зниження ціни реклами все ж прослідковується.
Наприклад, керівник Яндекс-Україна, Сергій Петренко, пояснив в коментарі Watcher.com.ua наявність дефляції швидким зростанням проникнення інтернету в Україні. З вересня 2009 по вересень 2010, за даними Gemius, аудиторія Уанету збільшилася на 38%. Росте не лише кількість користувачів, а й їх активність в мережі. Водночас, темп приходу рекламодавців і залучення рекламних грошей до Уанету не встигає за збільшенням аудиторії. Вартість рекламних пакетів залишилася приблизно тією ж самою, а ось аудиторія Уанету значно розширилася; логічно, що ефективний CPT зменшився.