Компанія Gap роздала 10 тисяч пар джинсів для користувачів Facebook, експериментуючи з новою функцією в соціальній мережі під назвою Deals.
Клієнтам було запропоновано отримати свою пару безкоштовних джинсів за допомогою Facebook: для цього потрібно було зачекінитися в одному з магазинів Gap через Facebook Places, і отримати свій електронний купон, який можна обміняти на товар. Звістка про акцію швидко поширилась соціальною мережею серед американців, і в деяких магазинах запаси безкоштовних джинсів вичерпались за кілька годин. Для тих, хто не встиг отримати подарунок, Gap надавала знижку у розмірі 40% при покупці будь-яких джинсів в її мережі.
Функцію Deals на Facebook було запущено минулого тижня – вона відкриває нові можливості для компаній та бізнесу, поєднуючи в собі принципи геолокаційних сервісів, а також сервісів групових знижок.
Pingback: Який сьогодні чудовий день | Læktær()
Pingback: Facebook запустив Places та Deals для сторінок | Watcher()