Google віддає контакти користувачів лише в обмін на нові контакти
Компанія Google заборонила автоматичне імпортування контактів зі свого поштового сервісу Gmail, в інші сервіси, доки вони не зроблять аналогічну можливість.
Раніше користувачі різноманітних соцсервісів, наприклад, Facebook чи Twitter, могли легко знайти своїх старих друзів, імпортувавши контакти зі свого Gmail-екаунту. А тим знайомим, які не були зареєстровані на Facebook, можна було за кілька кліків надіслати запрошення зареєструватись.
Зважаючи на те, що граф користувачів у Facebook (система взаємин між ними) є однією з найцінніших функцій, найімовірніше, ця соцмережа не дасть доступ до свого графу компанії Google. А це, в свою чергу, означає, що імпортувати контакти з Gmail тепер буде неможливо.
Британська монархія завела сторінку на Facebook
Британська королівська родина стрімко соціалізується: зовсім нещодавно був представлений офіційний Youtube-екаунт, а вже сьогодні для монархії завели офіційну сторінку на Facebook. Сторінка в основному присвячена королеві Єлизаветі ІІ та висвітлює події, пов”язані з життям королівської родини.
На даний момент сторінку вподобали 75 тисяч людей. Вони можуть залишати коментарі до фотографій, відео та новин, які публікуються там. За словами представників британської королеви, вона особисто погодила створення такої сторінки, хоча власноруч її вести не буде.
Bigmir запустив платіжний сервіс
На порталі Bigmir.net з”явився сервіс “Платежка“, який був створений у співробітництві з однойменним платіжним провайдером plategka.com. Сервіс дозволяє користувачам сплачувати рахунки за комунальні, телекомунікаційні, інтернет-послуги не виходячи з дому. Платіжна система використовує телефон або кредитну картку для стягнення грошей. Для того, щоб скористатися сервісом, потрібно пройти реєстрацію на сайті порталу.
Google замінив “спонсорські посилання” на “рекламу”
Компанія Google внесла зміни до відображення рекламних блоків під час пошуку. Якщо раніше над кожним з блоків було написано Sponsored Links, то зараз на цьому місці залишилось лише одне слово – Ads.
В компанії прокоментували ці зміни тим, що вони “завжди експериментують зі зміною і налаштуванням своїх рекламних блоків”. Поки що ця функція доступна лише для англомовних користувачів пошуку Google, в українській версії все ще показується “Рекламні посилання”.
У серпні було оголошено про початок масштабного редизайну рекламних блоків Google Adsense.
Pingback: Google заблокував імпорт контактів з Facebook на Android | Watcher()