Яндекс уклав договір про співпрацю з компанією Facebook. У рамках угоди інформація з цієї соціальної мережі використовуватиметься на сервісах Яндекса.
Деякі елементи інтеграції сервісів можна було побачити й раніше. Наприклад, на головній сторінці Яндекса можна встановити віджет Facebook, а з допомогою Я.Онлайну (служби миттєвих повідомлень) – дізнаватися про нові повідомлення з цієї соціальної мережі.
Найцікавішим елементом співпраці буде доступ Яндекса до інформації всередині Facebook. Нагадаємо, що переважна більшість соціальних мереж не дозволяє пошуковикам індексувати свою внутрішню інформацію, навіть ту, яка є у відкритому доступі.
Яндекс буде використовувати дані Facebook в пошуку по блогах, для поліпшення якості зарубіжного пошуку, а також для пошуку свіжих, нещодавно доданих документів. Зокрема, Яндекс дістав доступ до інформації про свіжі записи на публічних сторінках (Pages) мережі Facebook.