• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 26 Жовтня 2010

Яндекс пішов в офлайн

Tweet
Tweet

Компанія Яндекс.Україна запустила рекламну кампанію свого пошукового сервісу.

Вчора на українському телебаченні були показані перші відеоролики, кожен тривалістю 10 секунд. Кампанія відбувається під гаслом “Як не питай, я розумію”.

“Заплутане питання”

“Квартирне питання”

“Складне питання”

“Філософське питання”

Як нам повідомили в компанії, реклама буде показана не лише на телебаченні, а й в кінотеатрах у 3D-форматі. Окрім того, планується запустити зовнішню рекламу, яка разом з іншими майданчиками буде використовуватись протягом 6 тижнів. Бюджет кампанії Яндекс не розкриває.

В компанії вважають, що Яндекс в Україні знають більше людей, ніж насправді ним користуються, оскільки тривалий час для української аудиторії не були налаштовані більшість сервісів. Цього року ситуація суттєво змінилася, і Яндекс хоче розповісти про ці зміни жителям України.

Автором рекламної кампанії для Яндекса стала агенція Ogilvy&Mather. Відео було зняте студією «Мокастудіо».

Читати більше про: video, реклама, Яндекс

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • Найпопулярніші відео, які дивились українці на YouTube в 2017 році

    Найпопулярніші відео, які дивились українці на YouTube в 2017 році

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом



  • brus07

    Цікаві відео, вони дійсно орієнтовані на тих, хто знає що таке Яндекс пошук, але не користується ним.

  • Sunview Campus

    Mather Communications и Мокастудіо – красавцы!

  • Wolpix

    Бачив, був здивований :)
    Але для пересічного глядача ТВ нічого не зрозуміло.

    • maksym

      якщо я правильно зрозумів, Яндекс розраховує на тих, хто вже мав досвід роботи з цим сервісом

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA