Компанія Яндекс.Україна запустила рекламну кампанію свого пошукового сервісу.
Вчора на українському телебаченні були показані перші відеоролики, кожен тривалістю 10 секунд. Кампанія відбувається під гаслом “Як не питай, я розумію”.
“Заплутане питання”
“Квартирне питання”
“Складне питання”
“Філософське питання”
Як нам повідомили в компанії, реклама буде показана не лише на телебаченні, а й в кінотеатрах у 3D-форматі. Окрім того, планується запустити зовнішню рекламу, яка разом з іншими майданчиками буде використовуватись протягом 6 тижнів. Бюджет кампанії Яндекс не розкриває.
В компанії вважають, що Яндекс в Україні знають більше людей, ніж насправді ним користуються, оскільки тривалий час для української аудиторії не були налаштовані більшість сервісів. Цього року ситуація суттєво змінилася, і Яндекс хоче розповісти про ці зміни жителям України.
Автором рекламної кампанії для Яндекса стала агенція Ogilvy&Mather. Відео було зняте студією «Мокастудіо».