Добова аудиторія соціальної мережі Вконтакте перевищила 20 млн унікальних відвідувачів.
Короткою статистикою сайту поділився засновник Вконтакте, Павло Дуров. Рік тому на Вконтакте щодня заходило більше 10 млн людей, а два роки тому – всього 5 млн. Таким чином, добова аудиторія проекту подвоюється кожного року.
Минулого тижня Вконтакте увімкнула режим мікроблогів для всіх користувачів, що викликало бурхливі дискусії. Дуров написав, що, зважаючи на велику популярність проекту, “не дивно, що зміни інтерфейсу Вконтакте викликали широкий суспільний резонанс в Росії та сусідніх країнах”.
Щодня відвідувачі Вконтакте здійснюють 2,5 млрд переглядів сторінок сайту, і це робить його найвідвідуванішим російськомовним сайтом.
В останньому дослідженні компанії InMind Вконтакте став другим найпопулярнішим сайтом серед українців, поступившись першим місцем пошуковику Google. Ці дані підтверджуються статистикою по Україні від Alexa або даними Webomer.
Pingback: Вконтакте пішов на поступки користувачам | Watcher()