Цікаву заяву зробила вчора МТС. Виявляється, протягом серпня-вересня 2010 року абоненти послуги «МТС Коннект 3G» згенерували на 30% більше трафіку, ніж за аналогічний період минулого року. А ріст був забезпечений завдяки Савіку Шустеру – так, принаймні сказано в заголовку новини. Роль Шустера полягала у зйомці в рекламному ролику компанії.
клікнути – щоб побачити в повний розмір
У зв‘язку з цим виникло запитання, якщо компанія забезпечила 30% ріст в порівнянні з минулим роком завдяки виходу рекламного ролика з Шустером – то чи означає це, що в період між жовтнем 2009 і липнем 2010 року росту ніякого не було? Якщо так, то чим займався маркетинговий відділ МТС 9 місяців?