• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 19 Жовтня 2010

Кнопки Like з’явилися в офлайні

Tweet
Tweet

Кнопки Like зявилися в офлайні

Останнім часом чимало інтернет-технологій почали активно впроваджуватись у реальне життя. Це стало можливим завдяки розробці інструментів та сервісів, які дозволяють об”єднати офлайн з онлайном.

Після запуску у квітні 2010 року кнопки Like на Facebook, вона здобула чималу популярність, ставши таким ж звичним атрибутом інтернету, як кнопка ретвіту, і навіть змогла збільшити трафік на новинарних сайтах у кілька разів. Тому було цілком логічно використати можливості кнопки Like у справжньому світі, що і зробив стартап Likify.

Likify інтегрує можливості Facebook та QR-кодів в одне ціле і дозволяє лайкати предмети в реальному світі.

Весь процес є дуже простим: магазин, наприклад, може виставити поряд з товарами на вітрині роздруковану картинку з QR-кодом, а перехожі можуть скористатись своїм телефоном для переведення картинки у лінк, який веде користувача на сторінку, де він може додати цей товар у список улюблених на Facebook

Кнопки Like зявилися в офлайні

Перші наклейки з QR-кодами на своїх вітринах уже розмістила компанія Nike у Бельгії. Сервіс Likify дозволяє згенерувати код для потрібного вам URL. На виході ви отримаєте QR-картинку, яку можна роздрукувати. Вона міститиме посилання на спеціальну мобільну сторінку, де люди зможуть натиснути кнопку Like.

Найближчим часом Likify планує також додати до свого функціоналу розширену статистику – з даними про географічне положення та час, коли ваші об”єкти було додано в улюблені на Facebook.

Протягом останнього місяця генерувати QR-коди у вигляді картинок почали сервіси для скорочування посилань bit.ly та goo.gl.

Читати більше про: Facebook, Like, Likify, QR-коди

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • maksym

    хороша ідея. і проста

  • viktoria

    У Львові QR-кодизували пам”ятки архітектури та інші тур.об”єкти :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA