• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 11 Жовтня 2010

Gap вирішує недоліки свого логотипу через Facebook

Tweet
Tweet

Gap вирішує недоліки свого логотипу через Facebook

Популярна торгова марка одягу Gap просить у своїх прихильників на Facebook допомоги в питанні редизайну логотипу.

Після того, як Gap презентувала редизайн свого старого логотипу, яким користувалася більше 20-ти років (див. логотип зліва на картинці), на бренд посипалася чимала порція критики від його прихильників. Один лише пост компанії на Facebook зібрав понад тисячу коментарів від обурених користувачів. У Твітері з”явився екаунт @GapLogo, який пародіює стратегію бренду, а дехто не полінувався створити окремий сервіс під назвою Crap Logo (“crap” означає “лайно”), який дозволяє людям створювати власні варіанти нового логотипу Gap.

В наступному оновленні статусу сторінки на Facebook Gap довелося більш детально пояснити, чому компанія змінила логотип. Марка Хансен, президент Gap North America, опублікувала запис на блозі HuffingtonPost, в якому повідомила, що Gap прислухається до думки шанувальників, і хоче за їх допомогою створити такий варіант дизайну, який буде подобатися всім.

Тепер користувачі Facebook чекають, коли Gap оголосить про конкурс на новий варіант дизайну для свого логотипу, в якому вони зможуть взяти участь. Конкурс має завершитись за місяць – вже на Різдво, за словами Хансен,  Gap повинен запустити нову рекламну кампанію з використанням цього логотипу.

Читати більше про: Gap, дизайн, критика, логотип, Соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Лєбєдєв звільнив керівника київської студії через “бандерівське” фото

    Лєбєдєв звільнив керівника київської студії через “бандерівське” фото

  • Новий дизайн Твітера став доступним для всіх користувачів

    Новий дизайн Твітера став доступним для всіх користувачів

  • Google оновлює логотип і основну панель навігації

    Google оновлює логотип і основну панель навігації

  • Facebook змінив логотип. Правда, не всі відрізнять його від попереднього

    Facebook змінив логотип. Правда, не всі відрізнять його від попереднього



  • Pingback: Nokia вирішила повоювати зі своїми прихильниками | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA